måndag 27 december 2010

Rule Britannia and tänk jo väry matsch!

Tänka sig va, att Mr. David Cameron har bestämt att jag ska få pengar, lots and lots of pengar! Asså fatta, Premiärminister i gamla fina England tycker att jag har det lite knalt och behöver ett rejält tillskott i kassan. Det är fint av honom tycker jag.

Fast jag undrar just vad de håller på med på G20-mötena egentligen. Det har jag undrat sen nedanstående mail trillade in för nån timma sen. Men vem är jag att ifrågasätta sådant? Det är väl bara att maila den där Gary och därefter kassera in 7500 US dollars två gånger i veckan.

Sen jävlar ska det bli åka av!


"We have been trying to reach you since the past few days,
as my associate has helped me to send your first payment
of $7,500 USD to you as instructed by Mr. David Cameron
the United Kingdom prime minister after the last G20
meeting that was held in United Kingdom, making you one
of the beneficiaries. Here is the information below.

MONEY TRANSFER CONTROL NUMBER: 0224873876
SENDER NAME: Jame Barry
AMOUNT: $7,500 USD

I told him to keep sending you $7,500 USD twice a week
until the FULL payment of ($360.000 United State Dollars)
is completed.

Note a certificate will be made to change the Receiver Name as
stated by the British prime minister, send your Full Names
and your direct phone contact via Email to: Mr Gary Moore

The money will not reflect until the clearance certificate is
issue to you by the G20 committee.

contact Mr. Gary Moore for your clearance certificate.

Mr Gary Moore
"

Vi hade tänkt äta risgrynsgröt och mackor till middag men det tror jag bestämt att vi skiter i. Nåt finare får det väl lov att vara dagen till ära liksom!

9 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Åhh....grattis! ;-D

XXX sa...

Oslo: Å tack...eller nåt!

Dehäreja sa...

Lycka Till, säger jag ;-)

XXX sa...

Gökis; Va? Tror du att de håller på att lura mig? Inte skulle väl Englands premiärminister kunna vara sån? Tänk dig rubrikerna! Och tänk dig när Wikileaks får tag i sånt maffigt skvaller. Nej jag tror benhårt på det...eller nåt ;-)

Cici sa...

Lika bra att dra proppen ur champagneflaskan! OM det nu inte skulle komma några pengar så har ni ju i alla fall fått fira lite.

(Man kan undra om det verkligen finns någon som går på alla dom där mailen som droppar in?)

XXX sa...

Cici; Men håll med om att detta var ovanligt genomtänkt. Fast alldeles för fantastiskt....Hur många kan tänkas ha något som helst med Cameron och G20-mötet att göra för att inte fatta lurendrejeriet liksom.
Vi hoppas skumpan och invigde martiniglasen med en Gin fizz istället. Det gick bra det också.

nillas liv på pinnen sa...

Haha!
Congratulations! And celebrations!
Lalalalalalalalalalalala!
(Cliff Richard, du vet. Han är också engelsman.)

f i f f i sa...

Gary Moore, spelade inte han gitarr? ;)

XXX sa...

Nilla; Man tackar!

Fiffi; Det var förr, nu mailar han människor och berättar att de ska få pengar! Tiderna förändras.