torsdag 23 december 2010

Ho ho ho....

Några timmar kvar tills julafton gör sin entré.
Förberedelserna var klara redan igår.

I dag har vi ägnat tiden åt att klia lår och fötter, gå på toa med varierande resultat och sucka över all den smörja som visas på teve en kväll som denna.

Nu vidtar väntan på att se om man varit tillräckligt snäll för att få några julklappar. Jag vet att Närbo varit snäll, det har jag och tomten pratat om vid några tillfällen under året. Men jag? Har ingen aning men jag tycker ju att de senaste 5 veckornas problem borde kompensera något av den där snällhetsbristen. Visst då?




GOD JUL



Nej, granen är inte min, jag har ingen gran. Bilden har jag helt fräckt snott på här.

7 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Du är snäll, tack och lov att du finns!

Cici sa...

Tomten har säkert lagt undan en hög särskilt för dig! God Jul på alla vis!

f i f f i sa...

Klart du varit snäll. Att du är en hemsk tvilling är ju bara en förklädnad, lite som Clark Kent och Stålmannen.

God Jul! :)

Ewa sa...

Paket får du säkert.
Hoppas att jag också får det. Älskar att öppna paket.
Här kommer stora Godjulkramen

Dehäreja sa...

Du har ett hjärta av guld! Närbo har säkerligen också haft samtal med tomten ska du se...

God Jul raring!

Ingen särskild alls sa...

Snygg snodd gran! I år struntar jag, som du, i egen gran och nöjer mig med att titta på din fina bild. Fint att det finns bilder att sno, så man slipper krångla med barrträd och pynt själv.
Jag visste inte att du fortfarande tror på tomten, förresten... vi kan ta ett snack om det nån gång, men förbered dig på att få en illusion krossad.
Och så avslutar jag med att önska God Jul en gång till, för säkerhets skull!

Lisbet Lindell sa...

Klart du varit snäll, det har jag berättat för Tomten så du får nog någon paket :)

Jag vill önska dig och Närbo en riktigt GOD JUL

Kram från Lisbet