söndag 5 december 2010

Inlagd

Jag blir kvar och det blir mer magnetröntgen. Tack och lov!

11 kommentarer:

Fiffi sa...

Vad skönt att du fick ett besked!! :)

Ännelaij sa...

Bra att du blir kvar.
Himla bra att du orkar blogga.
Många styrkekramar igen!
//A

Markattan sa...

Fan också, och så bra!

Markattan

Dehäreja sa...

Hoppas att dom tar riktigt väl hand om dig raring! Tänker mycket på dig..

Varm kram <3

Pillargontanten sa...

Klart de tar hand om dig :)
Hoppas du får svar på varför bena bråkar med dig...
Tänker på dig tvillingen!

Anonym sa...

Hej Eva,

Tack för ditt SMS. Så kul att du tyckte om teamets hälsning. Jag skulle också framföra hälsningar från allihop att vi tänker på dig och hoppas att du verkligen får veta vad det är som krånglar snart. Vi vill snart ha dig tillbaka för vi saknar dig verkligen.
Kramisar
Christine

Cici sa...

Nu håller jag tummarna för att läkarna kan tala om vad som felas och att du snart är på benen igen.
Och att du träffar bara trevliga sköterskor.

strandskatan sa...

Hoppas att du är i goda händer, träffar skickliga läkare och trevliga sköterskor.Nu måste de göra allt för att du skall bli frisk snabbt !
Jag hoppas innerligt att du skall må bättre redan i morgon och att du skall få en lugn natt med god sömn !
Kram !

Fasching sa...

Se där ja, jag ska också på magnetröntgen imorgon. Verkar vara poppis det där.

XXX sa...

Fasching; Så jävla dumt att du tatuerarde dig då, herrejävlar vad frågor jag fått om tatueringar o piercing innan MR.
Nu kan du sitta där och skämmas ;-)

Alla; TACK! Tack för kommentarer och omtanke. Nurse from hell, Syster B=K är här !!!!! Har redan hunnit be henne låta bli mänstrandet.

Ingen särskild sa...

Ja, bra att det blir ny magnetröntgen. Fast det hade ju varit fint om de röntgat hela vägen redan förra veckan.
Hoppas provsvaren kommer snart också, har det inte gått en vecka nu?

Jag har lämnat en sticka till Närbo. Hoppas det funkar för dig att föra över det. Det funkade fint för mig, och alla filerna kom i rätt ordning, jag anände min Ericsson mobil för att lyssna på dem.
Följande innehåll:
Karin Alfredsson: Den sjätte gudinnan
Karin Alvtegen: En osannolik historia
Ian McEwan: Hetta
Bob Hansson: Vips så blev det liv
Ann-Charlotte Alvefors: Igelkottsklubben
Sofi Oksanen: Utrensning

Har själv lyssnat på de fyra första, och tyckte alla var värda att höra, fast olika mycket och på olika sätt. De andra två håller jag fortfarande på med.

Den lösa MP3-filen kan du strunta i, det är en andningsmeditation som redan låg där. Gör du den på sjuksalen kommer de att tro att du är tokig.

Kram, kram och kram