torsdag 19 november 2009

Ett inlägg utan bokstaven


et här inlägget kommer att skrivas helt i avsakna av en bokstav. För en som är bevanra i stavning står et snabbt klart vilken bokstav som saknas. Jag har uner agen ägnat mig åt att trycka ner den (hoppsan) tangenten hårt för att en ska göra något som helst avtryck i mitt skrivande (hoppsan igen) utan större framgång och nu tänkte jag ge mig på en fronten. Nu skriver jag precis som tangentboret beter sig.
Förmoligen har et smugit sig in nån liten smula av något slag uner tangent och jag kommer väl i sinom ti att ta bort en men jag tror att jag väntar ett tag. en kan ju försvinna av sig själv också.

7 kommentarer:

Markattan sa...

ajå ajå. et var inte bra. u tror inte et räcker att väna upp och ner på atorn och skaka lite?

Hoppas et löser sig.

Markattan, sympatiserar

Z sa...

FIn blogg du fått! Hänger med över hit jag! Och hoppas du hittar D:et du letar efter....

XXX sa...

Markattan; Har u också problem me -tangenten? Larva ig inte u. Jag ska fixa, jag lovar.

Z; Kul att du hittat hit, välkommen.

strandskatan sa...

Tack för D-t som du har slarvat bort ! Jag vet inte vad det är med min humor ....ha,ha,ha !
Gillar ... ha,ha,ha

XXX sa...

Skatan; Så lite så, kul om mina bristande tangenter kan glädja dig. Själv börjar jag få ont i vänster långfinger.

Ännelaij sa...

shit..sådant är inte skoj alls.
:(
Tappade bokstäver gör vem som helst halvgalen.
Tänk om det är så att tangentbordet fått en släng av demens?
huga..det börjat med ett D och slutar med att ett p slutar fungera?

scary

Mifflan sa...

Staackars dig men tack för ett kul inlägg!