torsdag 15 april 2010

Skitprat

Natten mellan söndag och måndag vaknade jag och fick sen tillbringa resten av den natten i hushållets mycket lilla badrum. Försedd med hink mellan knäna och utstötandes de mest vidriga ljud.
Nätten därpå hände pretty much the same minus hinken. Toaletten blev flitigt använd om man säger så.
Sen dess har jag haft ett trevligt litet magknip, är rejält trött men behöver iallafall inte sitta på muggen hela nätterna.

Fast nu börjar jag bli jävligt trött på det här. Jävligt.

13 kommentarer:

Fiffi sa...

Ett liiiiitet (sjukt men ändock)tips: ställ dig på vågen.

Då kanske dessa nätter känns mer värda ;D

XXX sa...

Fiffi; Min kropp har beslutat att det är svält som gäller och behåller vartenda gram som den kan...Sån skit va?

Anonym sa...

Krya på dig//Nina

Osloskånskan sa...

Resorb vätskeersättning från apoteket, finfina grejer!

Cici sa...

Låter urgh! Hör att det härjar magsjuka lite överallt nu. Igen!
Hoppas att du slipper vaknatt i natt och att du känner dig piggare i morgon!

XXX sa...

Nina; Tack!

Oslo; Ja ger dig sig inte så ska jag testa.

Cici; Tror inte att det är magsjuka. Eller jo, sjuk i magen är jag ju...men det här verkar vara något annat krux.

Ebba G sa...

Man tar en flaska cocacola, öppnar den och låter den stå några timmar så att kolsyran försvinner. Sen dricker man en mun i taget.
Och blir fri från magknip, återfår glansen i ögonen och hålen i tänderna..
Sen äter man som vanligt. Utan restriktioner - men bara det man vill ha.
Det fungerade varje gång under broarna. Och lär fungera även inomhus...

XXX sa...

Ebba G; Redan provat och jag blev bara sämre!

Markattan sa...

Så ska man vara tacksam för de där utrensningarna. Om inte de kom hade vi varit ett utdött släkte för länge sen.

Markattan, always on the bright side of life...

Cina sa...

Fy vad det är trist när magen krånglar! Krya på dig!

wettexvärlden sa...

Men shit vad trist! Krya på dig för allt i världen!

XXX sa...

Markattan; Jaha, jag känner mig halvdöd ändå.

Cina; Tack, hoppas på bättring i morgon.

Wettex; Tack, och ja det är inte roligt alls.

Ännelaij sa...

Urk..det vänder sig i min mage när jag läser detta.
Kräksjuka är bland det värsta jag vet.
Hoppas, hoppas att du snart är bra igen.