torsdag 8 april 2010

En jättefin kväll

Min bloggdejt inleddes i foajen på hotellet där vi bor. Där frotterade jag mig med idel ädel kändis, nämligen förre utrikesministern Jan Eliasson. Vi hade ett intellektuellt utbyte av åsikter...åtminstone i min hjärna...tankarna hamnade aldrig i min mun eftersom jag inte för mitt liv kunde komma på vad karln heter. Det var Närbo som så småningom knäckte den nöten.




Vidare blev jag upplockad av dejten och hon motsvarade helt och hållet mina förväntningar. En sån himla kul och trevlig tjej. Henne vill jag träffa igen...och hennes pojkvän vill jag också träffa och det blir säkert av i sommar. Eller?

Nu ska Närbo, som också letat sig ner till storstan, och jag avsluta kvällen nere i baren och ett glas champagne. Det kan väl inte bli bättre?

1 kommentar:

Fiffi sa...

Hälsa Närbo att T är lika nyfiken på honom som jag var på dig :D

Tack för en jättetrevlig kväll och ha en riktigt goooooood hotellfrukost imorgon ;)