söndag 21 mars 2010

Vecka 1, -2

Det var kanske sant det pappa brukade säga; "Killar gillar runda tjejer".
Och den här tjejen hade säkerligen farsan gillat oavsett former.

Men tjejen själv börjar tröttna på den där figuren som tittar tillbaka från spegeln. Där står någon som jag inte känner igen och som jag inte trivs med och nu ska delar av henne bort. Jag struntar i beach 2010, jag skiter i vad andra tycker...men jag tycker inte om min kropp när jag ser ut så här.

Den här veckan har 2 kilo försvunnit! Bra start, nu fortsätter vi.

6 kommentarer:

Markattan sa...

Bra jobbat. Häng i, det går om man bara vill.

Markattan

Ännelaij sa...

KUl!
Grattis.
Lycka till.
:)

Anna sa...

<3

XXX sa...

Markattan; Det går så bra så.

Ännelaij; Tack!

Anna; <3 på dig själv.

Anonym sa...

Vad duktigt, att gå ner 2 kilo är tufft att bli av med på en vecka. Men fortsätter du så här kommer den figuren som du ser på spegeln att bli en annan rätt så snart. Jag håller tummarna för dig.. Nina

XXX sa...

Nina; Tack fast det har inte varit någon större uppoffring, bara andra maträtter men lika gott och mer mätt.