onsdag 31 mars 2010

5 dagar

Framför mig har jag 5 dagar då jag är ledig. 5 dagar då jag glömmer bort att jag har ett jobb och spenderar min tid precis som jag vill.
Två dagar kommer att tillbringas i Jämtland för att uppvakta mina fina tvillingar som fyller 20 år på lördag. Fast jag kommer försöka sitta med Alva i famnen så mycket jag bara kan.
Resten av tiden ska jag vila, vila och så blir det nog lite vila också.
Nästa vecka blir det Stockholm och träff med bloggkamrat, å som jag ser fram emot det! Och så ska jag hämta ett träd hos den här donnan, det ser jag också fram emot. Eller, åtminstone ser jag fram emot när det sitter på min vägg.
Men mest av allt under nästa vecka ser jag fram emot att strosa med Närbo bland butikerna i storstan.

10 kommentarer:

Markattan sa...

Förträfflig syster. Gosa med lilla Alva. Hälsa fiffiga bloggkompisen och räta upp den där galningen med trädet. Men framförallt, strosa och vila med Närbo så mycket du orkar.

Markattan, som också är ledig fem dagar

XXX sa...

Markattan; Will do och ha en skön helg. Har du skickat upp klänningen än by the way?

Fiffi sa...

Jamen jomen bara en vecka kvar nu :D

Anonym sa...

Ha en så bra på dina 5 lediga dagar.//Nina

Cina sa...

Åh, mysa med bebis! Bästa avkopplingstricket ju!
Låter som du har härliga fem dagar framför dig! Njut och koppla av!
Glad Påsk!

XXX sa...

Fiffi; Ja, spännande är det.

Nina; Tack, ha det gott du också.

Cina; Ja bebismys...och 20årsdagar och påsk och lediga dagar!.

Glad påsk till dig också.

Cici sa...

En trevlig påsk önskar jag dig!

XXX sa...

Cici; Glad påsk till dig ockå.

Camilla sa...

Jaså du kallar Blåkulla för Jämtland! ;) Kärt barn har många namn!
Ha det gott med din ledighet och Glad Påsk.

XXX sa...

Camilla; Jag släpper av de andra i Jämtland och drar sen själv till Blåkulla. Ses där!
Glad påsk!