lördag 28 augusti 2010

Men åååå

Jag har bytt telefon, abonnemang och därmed nummer. Trodde att det var en skitsak att flytta det gamla numret till den nya telefonen. Kostar skjorta.
500 pistoler ska 3 ha för den lilla operationen. 250 kronor per inblandat simkort!
Ocker om ni frågar mig.

Igår sa jag upp det förra abonnemanget. På 5 röda hade det upphört att gälla. Och där försvann alla mina kontakter!

Så därför, du som vet att du funnits i min telefonbok...var så hjärtans snäll och skicka mig ett mail med ditt nummer så att jag kan hiva in det i min nya telefonbok.
Min mail är denhemskatvillingen@telia.com

Please!


(Förresten; Vad är abonnemang för ett konstigt ord? Säg det några gånger så får du se hur fullständigt utan mening det blir....abonnemang....hmmm)

2 kommentarer:

Nemo sa...

Tänk på att du kan migrera alla dina gamla kontakter på SIM-kortet eller om de ligger kvar i gamla telefonen till Outlook därifrån är det lätt att skjuta över dem till iPhone..

XXX sa...

Nemo; Även om jag inte har något
mailkonto aktiverat i Outlook?
Hur gör jag?