lördag 18 september 2010

Å våndan

Jag är hyfsat intresserad av vad som händer och sker. Jag tycker att det är mer en skyldighet än en rättighet att rösta. Och det här valet gör mig smått galen! Jag vill inte tänka tanken att Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen. Och jag vill hälla ut soffliggarna ur deras sunkiga, nerlegade möbler och dra dem till vallokalen i morgon och tvinga dem att rösta på vilket parti som helst utom SD! Allt för att rasisterna inte ska få spela någon som helst roll de närmaste fyra åren. Att vi skulle få ny regering är väl inte att tänka på även om det skulle glädja mig något alldeles hialöst att se Björklund lämna skolorna ifred!

Jag behöver väl inte uppmana er att gå och rösta?

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Du tror inte att det är en stor del av dom som vi kallar "soffliggare" som röstar just på SD precis som det var en stor del av denna grupp som röstade på Ny demokrati när det begav sig?

XXX sa...

Jag tror att de som hyser SD-sympatier gick man ur huse för att rösta in sina kamrater!