fredag 29 oktober 2010

Madonnan och höften

Jag befinner mig i Stockholm för en helg med nöjen, shopping och alkoholsölande på Gondolen! Vi, Närbo och jag hade ärenden långt ner på Mäster Samuelsgatan, i princip vägg i vägg med min favoritbutik, alla kategorier! Så givetvis gick vi dit, till Antikt, gammalt & nytt, och vem stod där i skyltfönstret och väntade på mig? Jo, Madonnan själv! Hon ska flytta hem till mig, vi är båda, Madonna och jag, mycket lyckliga!

Lika nöjd är jag inte med min vänstra höft som värker nåt sannslöst! Jag har dessutom suttit tre timmar på en föreställning med Peter Carlsson och Blå grodorna på Scalateatern! I pausen var jag lika stel som majoriteten av publiken. Medelåldern låg på 65+ och ungefär så kände jag mig och såg förmodligen ut också när jag skulle ta mig ut till foajen!

Blåsan på ena tån kommer att göra morgondagens vandringar ännu mer smärtsamma! Fint!

Men trevlig helg på er.

Inga kommentarer: