lördag 23 januari 2010

Besökare

Jag har under den gångna veckan observerat ett ökat antal besökare. Och jag förstår att det beror på hemska hemska händelser i måndags. En del av er kommer att lämna mig och det är i sin ordning. Andra kanske stannar kvar ett tag till och kollar in vad jag är för en filur. Och några hoppas jag blir långlivade.

Oavsett anledning till besöken vill jag bara säga Välkomna hit. Hoppas att ni stannar och förgyller mitt ego en smula. Bekräftelse är ju alltid trevligt.

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag har varit här ett par gånger, men kom hit redan förra helgen via diskussionen på Markattans blogg.=)

Osloskånskan sa...

Samma hos mej. Men jag är glad för att vara här, och jag stannar!
Kram på dej!

XXX sa...

Nilla och Oslo; Ni är varmt välkomna båda två.

Ännelaij sa...

Ja, jag är ju gammal som gatan här.
Men du..nu ser jag att det bara är 22 dagar kvar!
wow!
Vad häftigt.
:)
Kan du inte skriva ett inlägg om det?
Alltså hur det känns..ja..för dig då..och hur magen växer..ja på dottern då!

/Bloggtork-A

XXX sa...

Ännelaij, ja du är gammal gäst och det är jag glad för att du är. Vill minnas att jag skrev ett inlägg om mina känslor om att få barnbarn för ett tag sen...jo, den 5 januari. Men det kommer säkert fler inlägg om den här saken skulle jag tro :-)

furman sa...

Jag lämnar dej aldrig!

XXX sa...

furman; Va bra, jag planerar att stanna hos dig också!