söndag 6 december 2009

Det osar...katt?

En av mina favoritsidor på nätet är tjuvlyssnat.se
Läser och skrattar mig fördärvad åt alla roligheter som sägs i det här landet.

Senast publicerad är denna lilla ljuvliga pärla

"En kille och en tjej sitter i en soffa och pratar.
Killen: Du är så fin! Det är så mycket känslor i luften just nu. Känner du något när du sitter så nära mig?
Tjejen: Ja, det gör jag…
Killen (lägger armen om tjejen): Jaså, vad känner du då?
Tjejen: Att du luktar armsvett!"

Tänk er minspelet efter den kommentaren. Föreställ er killens djupa besvikelse både över hennes rättframhet och kroppens svek i denna viktiga stund. Och låt mig gissa att han inte kände sig fullt så bekväm efter den drapan.

2 kommentarer:

strandskatan sa...

Tack för den ... stackars kille !

XXX sa...

Strandskatan; Jo, men inte behöver någon alls gå omkring och lukta svett i dagens samhälle? Det finns tvättmedel och tvättmaskiner, det finns rinnande varmt vatten och duschtvål och det finns deodorant.
Men jag håller med, istället för den varma dusch han borde tagit fick han en kalldusch!