söndag 20 mars 2011

Om att svara

Hej pa er.
Sondagmorgon har i Thailand och ni ligger forhoppningsvis och sover den rattfardiges somn. Vi har atit frukost och ska nu ge oss ut i solen. Jag hoppas pa en molning dag eftersom det ar lite jobbigt att vara i solen nar man ar lite hangig.

Och jo...jag laser forstass alla kommentarer men av nagon anledning gar det lite trogt att svara...sa ni far helt enkelt tanka er mina svar.

Till Faschings svarmor vill jag dock saga...det blir inget helt kornblatt slosse (satt prickar over lampliga bokstaver) utan en enkel klanning av kornblatt tyg (som alltsa varit ett slosse innan nagon satt saxen i det.) Och sjalvklart kommer bilder sa smaningom!

Ha en finfin sondag pa er!

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Solen skiner här också men vad temperaturen anbelangar så finns lite att önska!
Bada lite för mig också!

t sa...

Jag har vattnat blommor och tomater och hämtat post. och katterna mår jätte bra. :) hoppas att ni har det bra! älskar dig!

t sa...

Jag har vattnat blommor och tomater och hämtat post. och katterna mår jätte bra. :) hoppas att ni har det bra! älskar dig!

Dehäreja sa...

Take care!