lördag 5 november 2011

Min fråga...

I Aftonbladets söndagsbilaga finns en avdelning enligt nedan. (Fråga Sara om det okända)




I senaste numret hade någon följande, intelligenta spörsmål: "Vem var liftaren vid vägen?" och så en utläggning om att om "man inte stannar för att erbjuda honom skjuts, kan han helt plötsligt sitta i bilen och lika plötsligt försvinna. Det enda han lämnar efter sig är en lukt av jord." Ja och givetvis fick frågeställaren syn på "något" vid vägen, struntade i det och upplevde strax att han hade sällskap i bilen och så....pang bom...en lukt av jord!


Min fråga lyder; Vem är främlingen i min säng?
Jag gick och la mig med en charmig, nytvättad och nyborstad, kille som bjöd på räkor och vin igår. När jag vaknade låg det en snarkade karl i sängen och tog upp de mesta av utrymmet. Vem är det? Och än mer angeläget...Måste jag bjuda på frukost?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, han har varit här också. Fast hos mig bjöd han på lasagne och rödvin. Riktigt snygg var han. I morse låg det en svettig karl och snarkade i sängen. Vem kan det ha varit?

Markattan sa...

Känner Närbo till det här?

Markattan

XXX sa...

Frunatmaken; Ja vem kan det vara? Bjöd du på frukost.

Markattan; Ja nu gör han det.

Cina sa...

Haha! Något liknande hände bestämt här också. Vem kan det vara?????????

XXX sa...

Cina; Tror det är en kupp.