torsdag 2 juni 2011

Trots allt




Sitter och återhämtar mig efter en bragd, med mina mått mätt. Och de måtten är de enda som räknas här och nu.
Gav mig iväg för en promenad trodde jag men det slutade med att jag "sprang" ca 3 km och gick 1!
Fast det är kanske att ta i och hävda att jag gick. Snarare krälade jag fram i diket på jakt efter en sån här.


Nu lite mer sträckautmuskler och sen en dusch.

Så här långt har det inte blivit något metat, ingen rom men däremot har jag planterat en vinranka i växthuset! Och alltså även sprungit TRE km och gått en!!!
Fatta vilka framgångar med mina domnade fötter!

Hurra, hurra, hurra!

4 kommentarer:

Ännelaij sa...

HURRA!!!
Bra jobbat och vad härligt att det funkade så bra!
HURRA!

Fina liljekonvaljer dessutom.
:)

Dehäreja sa...

Jag hoppas då sannerligen att du sprungit liiite innan idag, annars lär du få betala dyrt imorgon... Å du, vad gör man inte för härliga Liljekonvaljer!

Ta hand om dig!

XXX sa...

Ännelaij; Ja det funkade över förväntan. Och liljekonvaljer är fantastiska i all sin prakt.

Gökboet; Ja, det var inte första gången men sen domningarna tilltog har det inte blivit mycket. Men man kan oja sig igenom några dagar och vara stolt över sin prestation samtidigt :-)

nillas liv på pinnen sa...

HURRA!